KETUA WIRA WARISAN PUTATAN YANG KURANG DIKENALI DIKECAM NETIZEN

Seorang Ketua Wira Warisan yang Kurang Popular baru-baru ini dilihat dengan kenyataan yang kurang Matang dan lebih kepada keyataan Sakit hati atau Kenyataan Menyerang kerana tidak berpuas hati dengan tindakan Mantan Ketua menteri Sabah iaitu Datuk Seri Panglima Yong Teck Lee berkenaan satu kes "Saman" terhadap Pengarah Jabatan Air Sabah Baru-baru ini.

Dalam artikel berkenaan, individu ini dilihat cuba menjatuhkan Imej DSPYTL dengan tuduhan kononnya beliau (DSPYTL) "cuba mengembalikan ingatan orang terhadap dirinya yang sudah pudar" walhal pada masa yang sama, Ayat pertama dalam perenggan pertama artikel ini membuat Kenyataan "Siapa tidak Kenal Yong Teck Lee Mantan Ketua Menteri Sabah" Tanpa Tanda Soal (?).

Kenyataan berbaur Sakit hati dan cubaan menaikkan nama sendiri dengan mengkritik tindakan DSPYTL Mendapat Kecaman hebat daripada Netizen iaitu orang Sabah sendiri dan ada juga yang mencabar beliau berdebat.

Sebagai seorang pejuang didalam parti, beliau seharusnya belajar lebih banyak tentang bagaimana untuk mengeluarkan kenyataan yang lebih matang dan konkrit apabila berkomen. Bukan berperangai seperti kanak-kanak. Buat prespepsi sendiri untuk burukkan seseorang individu sebelum kenyataan berkenaan tujuan asal artikel itu dibuat menunjukkan sikap yang tidak matang dan memalukan diri sendiri sebagai seorang yang mempunyai jawatan didalam parti.

Tindakan beliau dilihat oleh netizen sebagai satu cara untuk mendapatkan publisti memandangkan beliau tidak popular dan kurang dikenali.

Rujuk Gambar Screenshoot di bawah.

Terdapat juga komen yang di "Filter" oleh admin page tersebut,




Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

No comments :


TEMPATAN

[Tempatan][threecolumns]

ISU SEMASA

[Isu Semasa][bleft]

INSPIRASI

[Inspirasi][grids]

grids

MAIN TITLE

MAIN TITLE

MAIN TITLE